Bouwjaar | 20-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 14.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luik Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 42 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 245245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luikemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2014 - dec. 2016
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.272 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Een prachtige uitvoering. De originele FR met 180pk en automaat!
= Bedrijfsinformatie =
Gelieve bij serieuze interesse of vragen graag bellen (0591-245 245) i.p.v. e-mailen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer: zie onze disclaimer voor meer informatie.
Autobedrijf Luik Emmen is een familiebedrijf: familie Luik, met ruim 20 jaar ervaring in de autobranche: zie www.luikemmen.nl voor meer info over ons.
Wij zijn gevestigd in de autostraat van Emmen; te vinden op Kapitein Nemostraat 42.
Aangesloten bij het RDW voor het tenaamstellen en vrijwaren van auto's.
Doordat wij onze kosten laag houden, kunnen wij onze auto's voor zeer scherpe meeneemprijzen aanbieden. Extra afleveropties of garantie tegen meerprijs!
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, een geldige APK en tenaamstelling inbegrepen. Extra afleveropties zoals garantie, een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt zijn bij te kopen.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht bij betrouwbare autodealers in Nederland en Duitsland en hebben bijna altijd (dealer)onderhoudshistories!
- Krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto('s), caravan of motorfiets.
- Krijgt u veel garantiemogelijkheden tegen scherpe tarieven (mits de auto niet ouder is dan 10 jaar)
- Zijn uitgebreide afleveringsmogelijkheden mogelijk zoals een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt, ook dit tegen de scherpste tarieven.
- Kunt u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven financieren of leasen via DTC-lease (www.dtc-lease.nl of bel naar 030 - 68 68 750)
* Maandprijzen getoond op de website zijn op basis van financial lease (Een looptijd van 60 maanden en een aanbetaling/inruil van 10%), prive lease/ financieringen zijn ook mogelijk, vraag naar de voorwaarden!
Heeft u interesse of vragen neem dan contact op met 0591 245 245 (enkel bellen) ook voordat u een auto wilt bezichtigen, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.