Bouwjaar | 22-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 7.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hartog Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trekdyk 1A |
Postcode | 8629 EG |
Plaats | Scharnegoutum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21482149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2014
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 640 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4535 x 1816 x 1451 cm
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Aangeboden nette Seat Leon Station!
Deze nette Seat Leon beschikt over heel wat leuke opties o.a. clima, navi, multi functioneel stuurwiel, cruise, PDC voor + achter, multi media systeem etc. etc. De Seat rijdt en schakelt goed. 2 sleutels + onderhoud historie aanwezig. APK tot en met 10-2025!
Wij bieden u deze nette Seat Leon station aan voor 7.975,-
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek graag na telefonische afspraak, dit om teleurstelling te voorkomen. Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.