Bouwjaar | 08-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.057 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.057 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Driel auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pottenbakkerstraat 33 |
Postcode | 2984 AX |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 430173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandrielauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.167 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: 2 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
- Extra Zekerheid (€ 395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Standaard"): 6 maanden volledige garantie op de technische staat van de auto
Super leuke Seat Leon ST!
Inruil is mogelijk.
Al onze auto's worden afgeleverd met een nieuwe keuring en een afleverbeurt. Hier voor
berekenen wij geen extra kosten.
Geopend van Maandag tot vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
Zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Zondag altijd gesloten.
Voor verdere informatie of een proefrit kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.