Bouwjaar | 12-04-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 14.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. van Toorn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dirk de Derdelaan 18 |
Postcode | 3132 HJ |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4359474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvantoorn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - dec. 2016
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Ook is de kilometerstand correct en aantoonbaar. Onze voorkeur heeft het om de auto met een Extra van Toorn Servicepakket van € 728,- af te leveren. Naast het Basis Servicepakket wordt de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Tevens krijgt de auto dan een aflevercontrolebeurt en wordt hij geleverd met 25,- brandstof, 24/7 mobiliteitsgarantie/pechhulp (Europa/thuisservice) en 6 maanden Van Toorn garantie. De prijs van het MAXI pakket met 12 maanden BOVAG garantie is € 998,-. Meer informatie over de servicepakketten vindt u op onze website: https://www.autobedrijfvantoorn.nl/verkoop/garantie-servicepakketten
Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, tenaamstelling van het kenteken, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Kijk voor onze garantie pakketten op de garantie keuze kaart.
Een occasion om van te dromen. Deze SEAT Leon ST brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. De aandrijving van deze SEAT wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high perf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.