Seat Leon Sportstourer FR PHEV First Edition 1.5 TSI eHybrid 150kW / 204p k Stationwagen 6 versn. D

€ 37.790,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Seat Leon Sportstourer FR PHEV First Edition 1.5 TSI eHybrid 150kW / 204p k Stationwagen 6 versn. D


€ 37.790,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maas-De Koning Nieuwkoop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwveenseweg 7
Postcode 2421 LA
Plaats Nieuwkoop
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 579316 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasdekoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 381469
Productienummer: 381469

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 130 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.616 kg
Wielbasis: 268 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 3.6 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Brandstofverbruik in de stad: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Audi Selectie :plus, Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: All-in prijs: All-in prijs
Dit afleverpakket bevat: Audi Selectie :plus; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geldige APK, RDW-leges

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

De getoonde verkoopprijs van deze auto is inclusief BTW, BPM, rijklaar maken, recyclingbijdrage en leges. Alle acties en kortingen zijn in deze verkoopprijs meegenomen, inclusief inruilvoordeel. Heeft u geen auto in te ruilen, vraag dan naar onze scherpste verkoopprijs. De actieprijs geldt bij verkoop aan particuliere en klein zakelijke klanten, voor (private) lease, fleetowners en leasemaatschappijen zijn andere voorwaarden/prijzen van toepassing.

Het gecombineerde vermogen van een elektromotor plus een verbrandingsmotor geeft deze hybride SEAT zijn geweldige rijkwaliteiten. Deze gloednieuwe wagen is onmiddellijk uit voorraad leverbaar. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Met uw smartphone maakt u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie