Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI eHybrid 204 6DSG FR PHEV First Edition Automaat

€ 39.535,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI eHybrid 204 6DSG FR PHEV First Edition Automaat


€ 39.535,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout SEAT en ¦koda - Veldhoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meerenakkerweg 33
Postcode 5502 NL
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2537037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website udenhout.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • achterspoiler
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 381509
Productienummer: 381509

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 150 kW (204 PK)
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 130 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 269 cm
Draaicirkel: 11 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.616 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.086 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accutype: LCO
Accu laden: compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Accu snelladen: nee

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1716 kg
Interieur: Bekleding stof Two-tone Grey & Lava Red stiksels

Hola! Profiteer nu van een inruilpremie t.w.v. 2000 euro of Private Lease 'm al vanaf 549,= p/m! De geadverteerde prijs is rijklaar incl. 4 jaar fabrieksgarantie. *De actieprijs is incl. inruilpremie, vraag naar de voorwaarden.

De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie