Bouwjaar | 20-09-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Uithoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamseweg 5-9 |
Postcode | 1422 AC |
Plaats | Uithoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 513370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 130 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 180 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.616 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 3.6 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Kleur bekleding : zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 8 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket STANDAARD:
40 punten check / tenaamstelling / resterende APK / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.
Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Maas-De Koning - dé autodealer verspreid over de Randstad, tussen de grote steden. Dealer voor de merken Volkswagen, Audi, Audi RS, SEAT, CUPRA, ¦koda en Volkswagen Bedrijfswagens. Kom langs voor onze uitgebreide voorraad nieuwe en gebruikte auto's, onderhoud, reparatie, schadeherstel, leasing en accessoires.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.