Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 36.147,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout SEAT en ¦koda - Veldhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerenakkerweg 33 |
Postcode | 5502 NL |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2537037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | udenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 357455
Productienummer: 357455
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 804 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 197 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 269 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.912 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1392 kg
Interieur: Bekleding stof Two-tone Grey & Lava Red stiksels
Hola! Profiteer nu van een inruilpremie t.w.v. 2000 euro of Private Lease 'm al vanaf 549,= p/m! De geadverteerde prijs is rijklaar incl. 4 jaar fabrieksgarantie. *De actieprijs is incl. inruilpremie, vraag naar de voorwaarden.
De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.