Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 357497
Productienummer: 357497
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Ledig gewicht: 1.325 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 679 p/m (private lease, 60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Dit is een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Deze auto is uitgerust met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Ook full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze SEAT. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. U bent mede dankzij hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Natuurlijk is dit een splinternieuwe auto en hij wordt dus geleverd met volledige fabrieksgarantie. Daarbij kunnen we u verschillende gunstige financieringsvormen aanbieden. We maken graag een afspraak met u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.