Seat Leon Sportstourer 1.4 TSI eHybrid PHEV FR / AUTOMAAT/ PARK. SENSOREN/ CRUISE/ LED/ STOEL EN STUUR VERWARM./ BLUETOOTH/ NAVI/ CLIMA/ DAB/

€ 22.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.967 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Seat Leon Sportstourer 1.4 TSI eHybrid PHEV FR / AUTOMAAT/ PARK. SENSOREN/ CRUISE/ LED/ STOEL EN STUUR VERWARM./ BLUETOOTH/ NAVI/ CLIMA/ DAB/


€ 22.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.967 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Honselersdijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 8
Postcode 2675 BC
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrugautohonsel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2020 - jun. 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Aanwezige accu: gekocht

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.558 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze SEAT Leon Sportstourer de beste rijprestaties. Het is een auto die 52967 kilometer heeft gelopen, het bouwjaar is 2021. Met de pittige benzinemotor haalt u veel kilometers uit een volle tank. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. In deze uitvoering is de Leon Sportstourer voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de uitrusting van deze SEAT behoren ook LED koplampen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. Voor een veilige rit is het belangrijk dat uw handen het stuur vasthouden en uw ogen gefocust blijven op de weg; daarom kunt u het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst en navigatiesysteem bedienen met het stuurwiel of via spraakbediening. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De SEAT is standaard voorzien van: cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Een voor u "nieuwe" auto kopen doet u hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks. Veel aanbod en (vaak) het gebrek aan transparantie, maken uw zoektocht er niet makkelijker op.

Bij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie