Bouwjaar | 22-08-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. Quadflieg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reeweg 112 |
Postcode | 6374 BZ |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5321810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoquadflieg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 180 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Zwart/grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, Geldige APK, RDW-leges
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Bij aankoop van één van onze auto's garanderen wij u maximale zekerheid.
Al onze auto's boven de €4500,- leveren wij met standaard 1 jaar BOVAG garantie!
Tevens leveren wij uw auto ook met nieuwe APK keuring zonder adviespunten, zodat u er zeker van bent dat uw auto in perfecte conditie wordt afgeleverd.
Mocht tijdens de garantieperiode onverhoopt iets aan uw auto mankeren, dan krijgt u kosteloos een vervangende auto ter beschikking.
Wij beschikken over een eigen werkplaats voor garantie, service en onderhoud.
Al uw reparaties en onderhoud houden wij bij in onze historie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw auto in perfecte conditie blijft.
Al onze auto's worden geleverd tegen een all-in prijs. Dus geen bijkomende kosten zoals garantie, rijklaar of afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.