Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.832 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.832 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplein Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 25 |
Postcode | 3861 NE |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15909184 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopleinnijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Seat Leon FR
180PK sterke 1.8 turbo motor
5-Deurs
Bluetooth
18inch LM
verlaagd
LED achterlichten
half Leder
Volledige onderhoud historie aanwezig en sluitend!
= Bedrijfsinformatie =
6. 12 .24 maanden garantie mogelijk, vraag naar de voorwaarden!!!
ZATERDAG OPEN OP AFSPRAAK
Alle Inruil is mogelijk, Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Ondernemers: bij ons een Youngtimer gezien? wij kunnen in veel gevallen een passende Financiering voor u aanbieden ook voor particulieren en zakelijke kopers
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is. Wij houden helaas geen auto's vast
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Tot ziens bij Autoplein Nijkerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.