![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.956 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 6.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.956 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Dusschoten Cars v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileïlaan 33N |
Postcode | 6716 BP |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43553330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandusschotencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Seat Leon komt uit 2009, werd geleverd van 01-02-2008 tot 31-05-2009 en kostte toen € 26.721,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1800 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 213 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,4 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 30-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK vanwege onze hoge omzetsnelheid. Op het moment dat u belt en u heeft aangeven dat u onderweg bent dan RESERVEREN wij de auto voor u zodat u met een gerust gevoel en zekerheid langs kunt komen.
INRUIL van uw huidige auto is mogelijk bij ons. Wilt u een PRIJSINDICATIE weten van uw auto dan kunt u uw gegevens van de desbetreffende voertuig sturen via de Marktplaats Chat / e-mail: info@vandusschotencars.nl / WhatsApp: 0640384067. U kunt uiteraard ook bij ons langskomen met uw auto voor een prijsindicatie.
Tel: 0640384067
Tel: 0643553330
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
![Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4266/seat-leon.jpg)
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.