Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.394 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.394 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Gouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kikkertweg 13 |
Postcode | 1521 RE |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21216856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfdegouw.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.783 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak. Ook in de avonduren en op zondagen (inclusief feestdagen).
Tevens is (beperkte) inruil ook mogelijk. Voor meer foto's en informatie verwijzen wij u graag door naar onze website.
Garantie?
Wij werken uitsluitend met Autotrust garantie (6 maanden / 12 maanden)
Voor meer informatie kunt u terecht op onze website of kunt u ons bellen of whatsappen.
Liever financieren?
Wij bieden uitgebreide financieringsmogelijkheden aan. Gemakkelijk en zo geregeld! Zakelijk financieren zonder jaarcijfers mogelijk!
Uiteraard is het uw goed recht als u zelf de financiering wilt regelen bij de door u bekende partij(en).
Tevens wordt deze auto geleverd met een uitdraai van Nationale Autopas. We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als u er zelf in zit. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak? Koffie staat klaar.
U kunt ons dagelijks van 09:00-20:00 telefonisch en per WhatsApp bereiken op het nummer 06- 21 21 68 56
Tevens ook via info@autobedrijfdegouw.nl Check ook onze Social Media account op Instagram/Facebook: Autobedrijf De Gouw
Ons aanbod is met uiterste zorg samengesteld. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de auto er minstens net zo netjes bij staat als op de foto's van de advertentie, echter kunnen ook wij eventuele druk- en zetfouten over het hoofd zien. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom de auto bij bezichtiging op de aangegeven informatie uit deze advertentie zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.