Bouwjaar | 08-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.148 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.148 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zwanenburg Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Voltaweg 28 |
Postcode | 2809 JP |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 510888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zwanenburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 221 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 437 x 180 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- 6 Maanden Bovag garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (6 maanden)
- 6 Maanden Bovag Garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (6 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze auto wordt u gegarandeerd schadevrij,inclusief onderhoudsboekjes en met Bovag garantie geleverd,inruil is mogelijk
Auto's vanaf €4500 (excl. rijklaar pakket) zijn voorzien van BOVAG-Garantie
Al onze prijzen zijn exclusief de optionele 695 euro kosten rijklaar maken(U bent het niet verplicht), dit pakket houdt in,
* Technische controle in eigen werkplaats + Beurt.
* Apk / Rdw keuring in eigen werkplaats.(Min. 1 jaar)
* Schoonmaken van de auto.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden
LET OP !!
Ingang tegenover de Ford Dealer Zeeuw&Zeeuw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.