Bouwjaar | 07-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.835 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 4.675,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.835 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rudy Van De Ven Auto's |
Contactpersoon | Rudy van de Ven |
Adres | Vonderweg 26A |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15548095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudyvandevenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.819 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Kijk de ene Seat Leon is de andere niet. Hier gaat het gewoon over een hele mooie en goed onderhouden auto waar de vorige eigenaar gewoon heel zuinig op is geweest. Altijd onderhouden en de mensen hebben er 11 jaar in gereden. Deze auto heeft ook slechts 2 eigenaren gehad dus je bent verzekerd van een goede auto. Het is dus maar wat je wil? of goedkoop en duurkoop of ietsjes meer geld neerleggen voor een goede auto.
Betreft een 5 deurs met trekhaak, navigatie en cruise controle.
De auto heeft veel ruimte en fijne rijeigenschappen.
Mocht u een auto willen inruilen is geen probleem. Korting ben ik niet zo van eerlijk gezegd. Wij hebben de auto helemaal klaargemaakt. We hebben de auto voorzien van een nieuwe APK, afleveringsbeurt airco is ververst en de auto is professioneel gepoetst. Wij berekenen 250 euro afleveringskosten door.
Mocht u de auto op een avond willen bekijken of op een zondag bel ons dan voor een afspraak 06-15548095
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.