Bouwjaar | 07-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 15.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goethart Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Manis Krijgsmanhof 102 |
Postcode | 5233 BT |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57881466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goethartautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.163 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Prachtige Seat leon FR DSG aangeboden. Direct van 1ste eigenaar en volledig dealer onderhouden! Lekker uitgevoerd met onder andere een Panoramadak, achteruitrijcamera, FR pakket en elektrische bestuurderstoel. Door ons voorzien van 2 nieuwe voorbanden weer helemaal klaar voor een mooie toekomst met een nieuwe eigenaar/eigenaresse.
Perfect dealer onderhoud gehad op:
- 16-08-2017 bij 29.212km
- 04-09-2019 bij 58.579km
- 01-10-2021 bij 75.251km
- 05-12-2022 bij 86.981km
- 01-11-2023 bij 98.064km
= Bedrijfsinformatie =
Bedankt voor het bekijken van deze advertentie. Wij werken met 2 locaties. Bel altijd vooraf uw bezichtiging voor beschikbaarheid van deze auto. U kunt ons bereiken op 06-57881466. Kijk ook eens op www.goethartautomotive.nl naar onze andere advertenties en volg ons op instagram!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.