Bouwjaar | 13-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Twente Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32B |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30323487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twente-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.109 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Twente Cars beschikt over een breed assortiment van tientallen topoccasions.
1000 m2 Showroom.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van het NAP rapport kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod, garantie en pakketten op onze website : www.twente-cars.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Directe betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken.
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 18:00.
LET OP! Op afspraak is het ook mogelijk op de zondag of in de avond.
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag 7 dagen in de week, uw gekochte auto ter plekke tenaamstellen.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en vloeistof controle.
Wij heten u van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.