![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Cammingha |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plutoweg 5 |
Postcode | 8938 AC |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2880918 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocammingha.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Seat Leon 1.2 TSI Reference
- Kenteken: T-238-TD
- Merk: Seat
- Model: Leon
- APK tot: 31-01-2025
- Tellerstand: 113500 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CYV
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1088 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 182 cm
- Hoogte: 1459 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Infotainment
- Audio installatie
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Voor vragen zijn we altijd bereikbaar, uiteraard bent u van harte welkom op ons bedrijf.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Met vriendelijke groet,
Rene van den Berg
Auto Cammingha
Plutoweg 5
8938AC Leeuwarden
058-2880918
info@autocammingha.nl
www.autocammingha.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
![Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4266/seat-leon.jpg)
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.