Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 18.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ekelschot BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ierlandstraat 18 |
Postcode | 5171 PD |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23848767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekelschotgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Origineel Nederlandse Seat Leon 1.0 Tsi 110 pk met vele opties zoals
- digitale cockpit
- 17" lm velgen
- achteruitrijcamera
- carplay
- navigatie
- LED
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN FINALIST BOVAG ONAFHANKELIJK AUTOBEDRIJF VAN HET JAAR !
Garage Ekelschot BV in Kaatsheuvel bestaat al sinds 1983 en kenmerkt zich in een echte dorpsgarage. Wij hebben ons ontwikkeld tot een modern en goed uitgerust onafhankelijk universeel autobedrijf en zijn in Juli 2021 verhuist naar een complete nieuwbouw waar alles onder 1 dak valt. De uitgebreide activiteiten binnen ons bedrijf omvatten alle aspecten die u tegenwoordig van een modern autobedrijf mag verwachten. Met ons team van enthousiaste medewerkers streven wij elke dag naar de beste Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid. Wij nodigen u van harte uit om kennis met ons te maken en u zult ervaren dat ouderwetse service prima past in een modern bedrijf.
Wij werken met Garantie Pakketten varierend van 3 tm 12 maanden, vraag naar de voorwaarden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale autopas. Kom gerust langs voor een proefrit maar bel altijd even om te informeren of de auto nog beschikbaar is en eventueel een afspraak voor proefrit in te plannen. Inruil en financiering mogelijk. Kijk tevens voor al onze andere occasions op www.ekelschotgarage.nl. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Garage Ekelschot bv 2024.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.