Bouwjaar | 15-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.707 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.707 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Dreu B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Trompet 6 |
Postcode | 1601 MK |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdedreu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.102 kg
Laadvermogen: 618 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket: De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze Seat Leon komt uit 2016, werd geleverd van 01-06-2015 tot 31-12-2016 en kostte toen € 24.050,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,4 liter per 100 km en hij weegt 1102 kg. De APK is geldig tot 15-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal. | | De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.
= Bedrijfsinformatie =
***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.