Bouwjaar | 22-03-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 150.797 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 150.797 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rolf Coolen Auto's Vof |
Contactpersoon | Rolf Coolen |
Adres | Broeder Hogardstraat 9 |
Postcode | 5427 EH |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53132133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Rolf Coolen Bedrijfswagens is gevestigd in Boekel. Wij beschikken over een snel wisselende voorraad en omdat wij veel onderweg zijn graag eerst even bellen voordat u langs komt om teleurstellingen te voorkomen. Wij zijn RDW Erkend en kunnen ook voertuigen afmelden voor Export. Wij kopen ook uw gebruikte Bedrijfswagen in of kunnen uw huidige inruilen. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Rolf Coolen Auto's VoF
Broeder Hogardstraat 9
5427EH BOEKEL
Telefoonnummer: 0653132133
E-mailadres: info@rolfcoolenautos.nl
Website
www.rolfcoolenautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Inca | Door weer en wind
Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.
De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.
Plus
- zeer praktisch
- gunstige prijs
- stuurbekrachtiging
Min
- stevig verbruik
- luidruchtig
Conclusie
De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.
De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.