Bouwjaar | 25-04-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 148.830 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
€ 1.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 148.830 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Vissers-Ammerlaan V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graetheideweg 2a |
Postcode | 6037 NN |
Plaats | Kelpen-Oler |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.135 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 104 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Nette en Luxe Seat Inca 1.9 SDI met Diverse Opties en Slechts 148000 km !
Deze Inca Verkeert Technisch in een Goede Staat !
De Lange APK is Geldig tot 29-05-2022 !
Deze Besteller heeft een Zeer Lage Kilometerstand met een NAP (Nationale Autopas) Bevestiging !
De Seat Inca is Identiek aan de VW Caddy !
Kortom, een Luxe en Betrouwbare Bestelwagen -met een Volkswagen Motor- met nog Vele Kilometers voor de Boeg !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Inca | Door weer en wind
Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.
De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.
Plus
- zeer praktisch
- gunstige prijs
- stuurbekrachtiging
Min
- stevig verbruik
- luidruchtig
Conclusie
De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.
De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.