Bouwjaar | 18-06-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 193.523 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 193.523 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leendert van Steenis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 35 |
Postcode | 4181 CA |
Plaats | Waardenburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 745305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leendertvansteenisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,1 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.635 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 104 per kwartaal
Leendert van Steenis Auto's B.V. is gevestigd in Waardenburg vlakbij de afrit A2. Of het nu gaat om een nieuwe auto, een occasion, onderhoud of de jaarlijkse APK, wij staan graag voor u klaar.
HEEFT U INTERESSE OF VRAGEN OVER 1 VAN ONZE OCCASIONS?
Neem bij voorkeur telefonisch contact met ons op: 0418-745305
Omdat wij veel onderweg zijn kunnen wij de mail helaas niet zo snel beantwoorden en is beller sneller en duidelijker.
Genoemde prijs in deze advertentie is een OCCASION-BASISPRIJS.
Omdat iedereen een ander afweging maakt tussen service, garantie en prijs worden al onze occasions gepresenteerd met ''OCCASION-BASISPRIJS''.
Wat is een OCCASION-BASISPRIJS?
- U krijgt de occasion mee na akkoord zoals u hem gezien en bereden heeft.
- Controleren vloeistoffen en verlichting
- Controle bandenspanning
- APK minimaal 6 maanden
- Geen rijklaarmaakkosten
- Geen garantie, maar uiteraard wel service zodat u direct veilig de weg op kunt!
Kenteken tenaamstelling bij occasions boven de 4500
De garantie varieert per auto en bespreken we uiteraard vooraf met u.
Alle auto's worden afgeleverd op de originele velgen of stalen velgen met wieldoppen. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om uw auto te voorzien van nieuw set lichtmetalen velgen met nieuwe banden. Deze zijn tegen meerprijs leverbaar. De auto's worden gepresenteerd met optionele lichtmetalen velgen zodat u alvast een beeld heeft van het resultaat.
De inruil van uw auto is uiteraard ook mogelijk. Alle merken en modellen zijn bespreekbaar, op basis van handelsprijzen. Vraag ons naar de voorwaarden.
Wilt u een auto komen bezichtigen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Door de snelle wisseling van occasions is het voor ons onmogelijk om een auto voor meerdere dagen vast te houden. Check dan voor u langs wilt komen of de auto beschikbaar is.
voor onze openingstijden zie onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Inca | Door weer en wind
Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.
De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.
Plus
- zeer praktisch
- gunstige prijs
- stuurbekrachtiging
Min
- stevig verbruik
- luidruchtig
Conclusie
De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.
De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.