![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.089 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.089 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MOtions Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 18 |
Postcode | 1821 BN |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3953 x 1698 x 1441 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.278 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Unieke auto!
Miltek 3 inch downpipe!
200 Cell katalysator!
Turbo K04-001 Mamba!
Alcantra hemel!
Brembo voor + achter schijven geventileerd plus blokken!
Nieuwe remklauw achter van ATE!
Voor + achter draagarmen met schokdempers en fusee van Audi Rs3 8L!
Sperdiffertieel aangepast anti blokkeersysteem Rs3!
4 Bobine high performance van NGK!
4 high performance bougies!
Brandstof regelaar hoge druk!
Aangepaste intercooler van Forghe!
4 Nieuwe banden!
Xenon orgineel!
Achterlicht cupra!
Launchcontrol Pops en Bangs! ( Spuit vlam)
3e eigenaar boekjes aanwezig!
Distributie riem plus waterpomp gedaan bij 165 DKM NAP!
Drukgroep high performance van Sachs!
6 vleugel koppelingsplaat!
Aangepaste gasrespons van high tronics!
Gechipt begrenzer eraf!
Gaat tot 8000 toeren!
Chip van JD Engineering!
Links zijkant schade zie foto's
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.
Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Wilt u langskomen?
Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
![Autotest | Seat Ibiza Slagkracht](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10135/seat-ibiza-15-tsi-sport-dsg.jpg)
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.