Bouwjaar | 22-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.971 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.971 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BBS Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 22 |
Postcode | 7825 XH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19506758 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bbsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
BBS Automotive biedt aan: Seat Ibiza uit 2005.
Seat Ibiza 1.2-12V Selection | Handel Export |
- Kenteken: 10-RZ-LV
- Merk: Seat
- Model: Ibiza
- APK tot: 22-11-2024
- Tellerstand: 164971 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: BME
- Vermogen: 47 kW / 64pk
- Ledig gewicht: 1002 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 395 cm
- Hoogte: 1441 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
De auto houd soms in.
Zo binnen en zo weer weg!
Rijdt en schakelt goed.
BBS Automotive
Jacob le Mairestraat 22
7825XH Emmen
0619506758
info@bbsautomotive.nl
www.bbsautomotive.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.