Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.319 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.319 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2009 - jul. 2010
Modelcode: 3R5
Referentienummer: 455
Productienummer: 455
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Exeo | Salon-rebel
Wat krijg je als je een rebel en een brave huisvader met elkaar kruist? Een dertiger! Deze groep zit nog vol idealen en dromen, maar heeft inmiddels ook een carrière en een hypotheek. Speciaal voor hen is er nu de Exeo: een keurige sedan, die toch het speelse en eigenzinnige karakter van een Seat zou hebben.
Om de prijs laag te kunnen houden, is Seats nieuwe zakensedan gebaseerd op een bestaand ontwerp van Audi. Daarom ontbreekt een echt Seat-karakter. Verstandige keuze, maar geen emotie.
Plus
- sterke en zuinige dieselmotoren
- prima weggedrag
- nette prijs
Min
- matige ruimte achterin
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Seat stond voor een moeilijke taak: maak een degelijke vierdeurs sedan die tegelijkertijd toch eigenzinnig en voordelig is. Door gebruik te maken van een bestaand ontwerp, kon de prijs laag worden gehouden en is de kwaliteit al op voorhand bewezen. Het nadeel van het hergebruiken van een bestaand platform is dat de techniek en uitrusting niet vooruitstrevend zijn.
Of de Exeo daadwerkelijk een rebels of sportief karakter heeft, hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Met name de dieselmotoren weten te overtuigen met prima prestaties en een bescheiden verbruik. Alleen het sportonderstel zorgt voor een echt dynamisch weggedrag.
Ondanks alle aanpassingen is en blijft de Exeo een klassieke vierdeurs sedan. Daarmee is deze nieuwste Seat even rebels als een zakenman in driedelig pak, maar dan met een paar opvallende sportschoenen.