![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.579 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.579 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm Boelens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conradi-Veenlandstraat 8a |
Postcode | 9104 BN |
Plaats | Damwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboelens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's komen rechtstreeks van de eerste eigenaar veelal leasemaatschappijen en zijn voorzien van zowel een volledige onderhoudshistorie als een Nationale Auto Pas. Wij hebben wekelijks nieuwe aanvoer en een scherp variërend aanbod. Bij binnenkomst krijgen alle auto's een inname inspectie. Zodat u als klant niet voor verrassingen komt te staan.
Naast deze inspectie krijgt u bij aankoop van de auto altijd GRATIS een nieuwe APK keuring.
Een groot deel van onze voorraad (90 auto's) staan binnen in onze showroom overzichtelijk gepoetst, voorzien van NAP certificaat en prijskaart. Zo kunt u de gewenste auto op uw gemak bezichtigen. Tenaamstelling en vrijwaren van de auto kunnen wij ter plekke voor uw verzorgen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Als u nog meer zekerheid wilt hebben is het afsluiten van garantie en onderhoudsbeurt tegen meerprijs mogelijk.
Graag tot ziens bij Autobedrijf Boelens te Damwoude (friesland)
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ateca | Niet beter, wel aantrekkelijker
Seat introduceerde het juiste product op het juiste moment. Precies toen de vraag naar grote, hoge auto's toenam introduceerde Seat drie SUV's in drie verschillende formaten. De middelste daarvan, de Ateca, is het meest populair gebleken. Om dat succes vast te houden is het nodig om de Ateca bij de tijd te houden. Wat heeft Seat verbeterd voor modeljaar 2021?
![Autotest | Seat Ateca Niet beter, wel aantrekkelijker](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/227/seat-ateca.jpg)
De Seat Ateca is vernieuwd voor modeljaar 2021. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast. Het verschil zit in de vormgeving, de verbeterde semi-zelfrijdende functies en het infotainment-systeem
Plus
- ruim en praktisch
- verdienstelijke rijeigenschappen
Min
- geen verbeteringen in aandrijflijn
- bediening infotainment-systeem niet consequent
Conclusie
Wat heeft Seat aangepast om de Ateca te verbeteren voor modeljaar 2021? Voornamelijk het uiterlijk en de uitrusting. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast, waardoor de rijeigenschappen ongewijzigd zijn gebleven. Ook in 2020 is de Ateca daarom een verdienstelijk rijdende auto met een moderne aandrijflijn. Echter, de prestaties, het verbruik of het weggedrag zijn niet beter dan gemiddeld en hier heeft Seat een kans laten liggen.
De aanpassingen aan de uitrusting maken het verschil. De bestuurders-assistenten zijn merkbaar slimmer geworden. De Ateca stuurt, remt en accelereert soepeler wanneer de bestuurder om assistentie vraagt. Tegelijkertijd is de elektronica alerter in echte noodgevallen. Het nieuwe infotainment-systeem is ook een stap vooruit, alhoewel de bediening enige studie vraagt. Het allerbelangrijkste punt is het aangepaste uiterlijk. Hiermee heeft de Ateca dezelfde moderne uitstraling als de meest recente modellen van Seat en is de aantrekkingskracht vergroot.