Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.583 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.583 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wiltjer en Offenga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Trekweg 26 |
Postcode | 8861 KL |
Plaats | Harlingen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 431016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-wiltjerenoffenga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 178 x 155 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.093 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Seat Arona komt uit 2021, werd geleverd van 15-10-2020 tot 31-07-2021 en kostte toen € 24.200,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1093 kg. De APK is geldig tot 17-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.Alle prijzen zijn internet meeneem prijzen
Wij rekenen € 795,- kosten rijklaar maken voor: onderhoud, nieuwe apk, aircoservice, te naam stellen voertuig en poetsbeurt.
Bent u niet in de gelegenheid om tijdens onze openingstijden te komen? Overige tijden zijn ook mogelijk na telefonische afspraak.
Ons bedrijf heeft al bijna 12 jaar als doelstelling het in alle prijsklassen aanbieden van gebruikte automobielen in nette staat tegen de scherpste prijs.
Met ons assortiment bieden wij particulieren een keuze in kwaliteits-occasions.
Graag nodigen wij u uit ons actuele aanbod te bekijken. Indien u hier niet de auto van uw keuze aantreft, kunt u natuurlijk altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Onze voorraad is namelijk sterk wisselend.
Wij nodigen u graag uit in Harlingen (bedrijventerrein Hermes) voor een bezoek en een vrijblijvend gesprek.
Kijk ook eens bij onze andere advertentie's
Graag tot ziens in Harlingen, u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.