Bouwjaar | 09-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EDA de Heus B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harnaschdreef 9 |
Postcode | 2635 BT |
Plaats | Den Hoorn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 2618181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edaheus.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 415 x 178 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijklaarprijs basispakket: Inclusief netjes schoonmaken binnen / buiten, technische controle, vloeistoffen op peil, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten
Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart
Net binnen! Schitterende, jonge SEAT Arona in luxe Xcellence-uitvoering met superfijne 1.0 TSi motor en 7-traps DSG-automaat. Voorzien van o.a. full-LED koplampen, navigatie, cruise control, 17" lm velgen, achteruitrijcamera, Park Assist (automatisch inparkeren), zwarte hemelbekleding, etc., etc. N.B. Onze prijs is helemaal rijklaar inclusief netjes schoonmaken van binnen en buiten (wassen / stofzuigen), technische controle (incl. vloeistoffen op peil), tank minimaal 1/4 vol, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten (Rijklaarprijs Basis). Eventueel kunt u de auto ook aanschaffen inclusief 12 maanden BOVAG garantie en raden u dan ook aan te kiezen voor ons full-service afleverpakket. Voor een meerprijs van € 795,00 leveren we deze auto professioneel gepoetst (pakket basis) af inclusief benodigde onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant, 12 maanden Bosch Car Service pech-hulp, minimaal 12 maanden APK, halve tank brandstof en 12 maanden BOVAG garantie. Inruil is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.