Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 33.215,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout SEAT en ¦koda - Veldhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerenakkerweg 33 |
Postcode | 5502 NL |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2537037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | udenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 365456
Productienummer: 365456
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 714 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 193 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 178 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.131 kg
Laadvermogen: 400 kg
GVW: 1.531 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1231 kg
Interieur: Bekleding stof ''Como''
Hola! Profiteer nu van een inruilpremie t.w.v. 2000 euro of private lease 'm al vanaf 349,= p/m! De geadverteerde prijs is rijklaar incl. 4 jaar fabrieksgarantie. *De actieprijs is incl. inruilpremie, vraag naar de voorwaarden.
De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.