Bouwjaar | 13-08-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.412 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.412 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ark Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 18/ 22 |
Postcode | 3481 MB |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 414515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.560 kg
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-5 Sport Estate | Bescheidenheid kent geen tijd
Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie. De Saab 9-5 is op ruim 1.400 punten aangepast en terwijl menig ander merk van de daken zou schreeuwen een nieuwe auto te hebben, spreekt Saab heel bescheiden over een facelift. Bescheiden of niet, de vernieuwde 9-5 geeft alle reden tot een testrit.
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd.
Plus
- ergonomisch goed doordacht
- zeer ruim
- gewaagde vormgeving
Min
- stoelen niet geschikt voor ieder postuur
- is op alle punten top, maar voelt als een doorsnee stationcar
Conclusie
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle Saab-eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd. Tegelijk blijft Saab de bescheidenheid zelve, want de auto scoort op alle vlakken zonder het ooit uit te schreeuwen.
Die bescheidenheid is zowel het sterkste als het zwakste punt van de auto. De 9-5 geeft de bestuurder op geen enkele manier het gevoel onderweg te zijn met een topmodel. De verwennerij en het superieure gevoel die bij een dergelijke auto horen blijven uit en daarmee ook het plezier dat bij een topmodel hoort. De vernieuwde Saab 9-5 deugt op alle punten, maar wie de extra ruimte van de 9-5 niet nodig heeft koopt meer Saab-gevoel voor minder geld met een 9-3.