Bouwjaar | 16-06-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 296.195 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.962 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 296.195 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.962 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Hendriks Rijkevoort BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldweg 21B |
Postcode | 5447 BH |
Plaats | Rijkevoort |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 371744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagehendriks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 1997 - sep. 2001
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 179 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 257 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 15,5 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Vaste meeneemprijs € 899,-
Verbruikt veel olie motor loopt wel mooi
= Bedrijfsinformatie =
De Afleveringskosten voor deze Auto zijn € 395,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-5 Sport Estate | Bescheidenheid kent geen tijd
Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie. De Saab 9-5 is op ruim 1.400 punten aangepast en terwijl menig ander merk van de daken zou schreeuwen een nieuwe auto te hebben, spreekt Saab heel bescheiden over een facelift. Bescheiden of niet, de vernieuwde 9-5 geeft alle reden tot een testrit.
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd.
Plus
- ergonomisch goed doordacht
- zeer ruim
- gewaagde vormgeving
Min
- stoelen niet geschikt voor ieder postuur
- is op alle punten top, maar voelt als een doorsnee stationcar
Conclusie
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle Saab-eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd. Tegelijk blijft Saab de bescheidenheid zelve, want de auto scoort op alle vlakken zonder het ooit uit te schreeuwen.
Die bescheidenheid is zowel het sterkste als het zwakste punt van de auto. De 9-5 geeft de bestuurder op geen enkele manier het gevoel onderweg te zijn met een topmodel. De verwennerij en het superieure gevoel die bij een dergelijke auto horen blijven uit en daarmee ook het plezier dat bij een topmodel hoort. De vernieuwde Saab 9-5 deugt op alle punten, maar wie de extra ruimte van de 9-5 niet nodig heeft koopt meer Saab-gevoel voor minder geld met een 9-3.