Bouwjaar | 02-08-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.618 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-08-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.618 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Jonker Hoorn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Compagnie 2 |
Postcode | 1689 AG |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 230434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzuki-jonker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 178 x 144 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Deze Saab Cabrio is van een medewerker van ons bedrijf en staat in consignatie verkoop.
Vorige eigenaar was een Saab dealer in Zwitserland die héél goed wist wat hij wilde!
Het betreft in basis een 2.0t BioPower Linear Automaat maar door alle opties is het eerder Aero uitvoering.
Voorzien van Adaptieve Xenon koplampen die meesturen in de bochten, Elektrische stoelverstelling links en rechts met geheugen, Elektrisch inklapbare spiegels met afst. bediening, Achterspoiler, Dimmende binnen en buitenspiegels, Park assist, Cruise control, Eibach sportonderstel, Premium lederen bekleding, Maptune 220pk, Full Map Saab navigatie en Garmin Zumo XT motor Navigatie die ook in de zon goed leesbaar is met bluetooth en DAB, TX-Soft lederen stuurwiel met schakel flippers (Sentronic), regensensor, etc. etc.
Alle boekjes en onderhoud verleden zijn aanwezig, aantoonbare lage kilometerstand.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.