Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Sport Edition, lage kmstand

€ 8.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2004
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.464 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 136 kW (185 pk)

Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Sport Edition, lage kmstand


€ 8.250,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2004
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.464 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 136 kW (185 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lieshout Car Collection BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rioolseweg 2
Postcode 4874 NX
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51075329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.L-C-C.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Saab is een classic geworden. Sinds de produktiestop zijn er geen nieuwe modellen en auto's meer bijgekomen.
De auto's die nog rijden worden steeds schaarser, vaak met hoge kilometerstanden en slechte conditie.
Er zijn er natuurlijk die boven dat maaiveld uit blijven steken. Wij hebben een prachtige Saab 2.0 turbo Se Cabriolet van 2004. Slechts 132500 km op de teller en in goede conditie.
Het rijden is magnifiek met een perfect schakelende automaat en een motor die echt vooruit wil.
De auto is van binnen en buiten in een hele mooie staat die past bij het kilometrage. Een uni zwarte lak die samen met de 17 inch velgen de auto een krachtig karakter geeft. Een zeer fraai beige lederen interieur zonder noemenswaardig slijtageplekken. Ook de softtop is in goede conditie en laat zich eenvoudig elektrisch bedienen.
Hele leuke klassieker die ook zakelijk in de youngtimer regeling gereden kan worden. Prijs kwaliteit verhouding voor deze auto is in evenwicht.
Meer klassiekers en youngtimers op www.l-c-c.nl
WIJ zijn alleen OP AFSPRAAK OPEN !!!!
Meer info op de website.
Tel: +31 (0)651075329

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie