Bouwjaar | 30-05-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.097 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.097 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.315 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 705 kg)
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Kijk, dit is ook weer zo'n inruilkoopje waarvan wij denken "die mag er wel wezen". Ok, het is geen Duitser maar wij zijn ook wel echt gecharmeerd van de degelijke producten van onze Scandinavische buren. Zoals u vast wel weet, hebben de twee bekende Zweedse merken veiligheid hoog in het vaandel staan. En dat is bij deze Zweedse klassieker niet anders. We hebben het hier over een erg goed onderhouden Saab 9-3 2.0t Turbo van bj. 2001. Een origineel Nederlands geleverd exemplaar met een goede historie en een zeer fraaie uitstraling. Zijn 2.0 Turbo met 150Pk is betrouwbaar, klinkt goed en doet zijn werk naar behoren. Hij rijdt en stuurt prima. Voorzien van verrassend veel opties en accessoires. Kilometerstand is 245.097. Apk tot 11-07-2025.
Nap certificaat/tellerkaart, alle boekjes en 1 sleutel aanwezig.
Huidige prijs €1850 = Internet meeneemprijs zonder inruil. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.