Bouwjaar | 18-02-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Automediair |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem de Zwijgerlaan 114 |
Postcode | 2051 KK |
Plaats | Overveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54292007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautomediair.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2002 - apr. 2004
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 178 x 148 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Dank u voor uw getoonde belangstelling voor deze auto.
Elke technische aankoopkeuring juichen wij toe.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn ingeruild bij Dealers en zijn ook Dealer-onderhouden.
Continu streven wij ernaar onze auto's aan te bieden voor een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit.
Het is in ieders belang, dat U blij bent met de aangeschafte auto.
24 uur per dag kunnen wij auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is.
Exportdocumenten en -platen kunnen wij onder het genot van een kop koffie ter plaatse in orde maken.
Inruil is mogelijk.
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar op 06-54292007 om een afspraak te maken voor een vrijblijvende bezichtiging en een proefrit.
Omdat wij kantoor aan huis hebben, bent u ook 's avonds en in het weekend van harte welkom.
Graag tot ziens in Overveen !
Willem de Zwijgerlaan 114, 2051 KK (Overveen ligt tussen Haarlem en Bloemendaal)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Rover 75 | High society
Volgens de Britten is het de enige auto die vanuit de ruimte zichtbaar is. Naar verluidt staan er tienduizenden onverkochte Rovers 75 op opslagterreinen verdeeld over heel Engeland. In de rest van Europa wint de auto designprijzen en heeft de dealer geen enkele moeite de 75 aan de man te brengen. De Rover 75 toont immers grote overeenkomsten met de veel duurdere Jaguar S-type, rijdt als een echte limousine maar kost beduidend minder. Waarom moeten de anders zo chauvinistische Britten niets van hun eigen product hebben?
Wie voor de Rover 75 kiest, kiest voor exclusiviteit en een statige uitstraling. De rijeigenschappen zijn dik in orde en in verhouding tot de prijs van de auto van een wonderlijk hoog niveau.
Plus
- concurrerend geprijsd
- chique
- heerlijke reisauto
Min
Conclusie
Wie voor de Rover 75 kiest, kiest voor exclusiviteit en een statige uitstraling. De rijeigenschappen zijn dik in orde en in verhouding tot de prijs van de auto van een wonderlijk hoog niveau. Zo is de 75 goedkoper dan de Mercedes C-klasse en geeft toch een groter gevoel van luxe. Wat is er dan mis mee? Het is de uitstraling die de Britten niet aanspreekt. Zoals niet iedere Nederlander in een molen woont, op klompen loopt en kaas eet, herkent de moderne Engelsman zich niet in de traditionele vormgeving van de Rover 75. Des te meer meer Rover 75's voor ons!