Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.477 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.477 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elektcars |
Contactpersoon | Frank van der Burg |
Adres | Robert Stolzplantsoen 49 |
Postcode | 2555 SG |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31767408 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | elektcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Zoe Intens ZE 50 R135 Koopaccu.
Bouwjaar 2020.
Km stand 23477.
100 KW.
Subsidie € 2000 mogelijk.
Proefrit op locatie mogelijk.
Automaat.
Automatische inklapbare zijspiegels.
Dubbele laadvloer.
CCS snellader.
Gedeeltelijk leder.
Rookvrij.
Schadevrij.
Apple carplay.
Inductie lader voor smartphone.
All-weater banden van 2022.
Dodehoek assistent.
Winterpakket.
Deelbare achterbank.
Isofix.
Alle inspecties gedaan.
Laatste beurt 23-02-2023 bij 22054 km.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.