Bouwjaar | 28-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.542 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 10.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.542 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Spijkenisse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinweg 2 |
Postcode | 3208 KM |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisspijkenisse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 317 km
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 159 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Het maakt niet uit of u binnen of buiten de stad rijdt. Het rijbereik van deze elektrische Renault ZOE biedt u alle vrijheid om te gaan en te staan waar u wilt. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, dakspoiler, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Aan boord van deze Renault ZOE is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Voor WIFI hoeft u niet meer de weg af. Deze auto heeft een eigen WIFI-hotspot aan boord. Ook WIFI-hotspot, automatische airconditioning, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur zijn aan boord.
In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. U wilt ook elektrisch rijden? Neem nu contact met ons op om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
* Ivm de grote vraag naar occasions hebben wij extra interessante auto's ingekocht en hebben we tot wel 150 auto's op voorraad!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.