![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.501 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 8.499,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.501 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice D&d |
Contactpersoon | Roy de keizer |
Adres | Kampenringweg 15 |
Postcode | 2803 PE |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 531900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicedend.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 65 kW (88 PK)
Vermogen elektromotor(en): 68 kW (92 PK)
Aandrijving
Actieradius: 120 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.402 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.965 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.4 kW, 21 km actieradius per uur
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,333333333333 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Optioneel afleverpakket €499 vraag ons naar de voorwaarden.
Accuhuur prijzen ( km / jaar )
7500km €59,- per maand
10000km €65,- per maand
12500km €79,- per maand
15000km €89,- per maand
17500km €99,- per maand
Controleer de site van rijksoverheid of u in aanmerking komt voor de subsidie van €2000,- (SEPP).
= Bedrijfsinformatie =
Autoservice D&d is een universele kwaliteitsgarage in Gouda.
Al onze auto's worden uitvoering nagekeken voordat ze worden ingekocht.
Onze occasions zijn altijd voorzien van minimaal 6 maanden APK
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor een afspraak en eventuele proefrit,
Inruil van uw auto is mogelijk!
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Alle niet-vermijdbare kosten zijn in de vraagprijs van de auto opgenomen.
Autoservice D&d
Kampenringweg 15
2803 PE, Gouda
0182-531900
verkoop@autoservicedend.nl
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
Openingstijden;
Maandag t/m Vrijdag 07:00 t/m 17:00
Zaterdag op afspraak
Na sluitingstijd zijn wij bereikbaar op 06-48210979 ( tot 21:00 )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
![Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/687/renault-zoe-r135-intens.jpg)
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.