Renault ZOE R135 Serie Limitee Riviera 52 kWh SEPP | Stoel/Stuur verwarming | DAB | Navigatie | Camera | Adaptive Cruise Controle | PDC | Leer |

€ 15.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.443 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault ZOE R135 Serie Limitee Riviera 52 kWh SEPP | Stoel/Stuur verwarming | DAB | Navigatie | Camera | Adaptive Cruise Controle | PDC | Leer |


€ 15.899,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.443 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAX'S Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 84
Postcode 7333 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maxsmobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 245 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 173 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg

Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!: Met nieuwe apk!

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 10 min

Getoonde auto staat bij ons geadverteerd voor €17.899
Advertentie prijs is kosten na terug gaven van de SEPP-Subsidie

Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. Dankzij de geavanceerde batterijtechnologie hebt u met deze auto een rijbereik dat ruim voldoende is voor de meeste dagelijkse ritten. En u zult zien, de tijd die nodig is om de batterij op te laden, valt enorm mee. Op de teller van deze auto staat slechts 25313 kilometer. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control en keyless entry.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te levere

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie