Bouwjaar | 22-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 25.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blekkink bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredevoortsestraatweg 119 |
Postcode | 7121 BG |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blekkink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2021
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Wielbasis: 259 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 52 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 49 minuten
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 49.4 kWh
Ingeschatte actieradius: 289 km
Ingeschat verbruik: 17.11 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 16.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.17 kWh/100km
DEZE AUTO WORDT U NU TIJDELIJK MET HET AFLEVERPAKKET BLEKKINK BOVAG T.W.V. € 995.- GELEVERD !!!
Ook deze hatchback is zeer veelzijdig en levert bovendien uitstekende prestaties. Het rijden met deze auto is werkelijk grenzeloos, want de actieradius is groot genoeg voor allerlei veelvoorkomende ritten en de tijd om de accu's op te laden is prima in te passen in uw dagelijkse bezigheden. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 4 kilometer. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Voorzien van keyless start. Dat betekent: met de elektronische sleutel op zak is een druk op de knop genoeg om de auto te starten. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Deze Renault is voorzien van axiaal verstelbaar stuur en isofix-aansluiting. U wilt ook elektrisch rijden? Neem nu contact met ons op om een proefrit te maken en bel 0543-471945.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.