Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.517 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.517 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MAX'S Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paramariboweg 84 |
Postcode | 7333 PB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maxsmobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 173 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!: Met nieuwe apk!
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 10 min
Getoonde auto staat bij ons geadverteerd voor €15.899
Advertentie prijs is kosten na terug gaven van de SEPP-Subsidie
Duurzaam en dynamisch, de Renault ZOE verenigt deze twee uitersten in zich. Dit is een auto uit 2020, er staat 67517 kilometer op de teller. Natuurlijk is de actieradius mede afhankelijk van de weersomstandigheden, maar een volle acculading is over het algemeen voldoende voor de gewone dagelijkse ritten. Het opladen kan gewoon 's nachts, terwijl u slaapt. Verder is de Renault uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De Renault is standaard voorzien van: draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. In deze Renault vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Stel niet meer u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.