Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marc Hendriks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Eek 9 |
Postcode | 5363 VD |
Plaats | Velp Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 420538 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marchendriks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving
Actieradius: 380 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 52 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: Type 3, 3-fasen
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 181 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: Bij auto`s zonder autotrust garantie hanteren wij onze eigen garantie voorwaarden
Particulier ontvangt 2000.- subsidie (SEPP)
deze vraagt u via de belasting dienst terug,
de auto heeft de optie snel laden CCS snellader
Eigen accu, dus geen maandelijkse huurkosten voor de batterij,
Renault geeft tot 96 maanden en of 160.000 km garantie op de accu
Edition One is de meest luxe uitvoering van de renault zoe.
= Bedrijfsinformatie =
Bij al onze auto`s hanteren wij : Nationale Autopas
Auto trust Garantie tegen meerprijs
Standaard afleveringsbeurt €.450,--
Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid geplaatst. Desondanks kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.
Alle geïmporteerde Voertuigen worden zorgvuldig uitgezocht door controle van : Boekjes , Tuv Keuringen , En het checken van het aantal eigenaren. Zonder historie wordt er niet ingekocht.
Autobedrijf Marc Hendriks
De Eek 9
5363VD VELP NB
Tel. 0486-420538
Tel. 06-51502125
E-mail: info@marchendriks.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.