Renault ZOE R135 ¤9950.- Na Subsidie 52 kWh Navi Camera

€ 11.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.370 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault ZOE R135 ¤9950.- Na Subsidie 52 kWh Navi Camera


€ 11.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.370 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam autobedrijf Bredon
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Rijksweg 37
Postcode 5375 KX
Plaats Reek
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53227165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bredonautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 179 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg

Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 52 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 37 minuten

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,506493506494 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

= Bedrijfsinformatie =

Wegenbelastingvrij.

Bij deze auto is het mogelijk €2000,- subsidie terug te krijgen via rvo.nl/sepp

deze auto is dealer onderhouden , onderhoudsboekjes en reservesleutels compleet erbij

MEERDERE ZOË's OP VOORRAAD (zie mijn overige advertenties of neem contact op).

Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

aub even bellen of mailen voor een bezichtiging of proefrit
Website : bredonautomotive.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie