Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2018 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 225 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.954 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 169 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 51 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 225 km
Ingeschat verbruik: 20.11 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 223 km
Actieradius praktijk winter: 192 km
Verbruik praktijk zomer: 20.94 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.08 kWh/100km
EIGEN ACCU DUS GEEN (DURE) HUUR PER MAAND!
Topprestaties zonder emissies: de Renault ZOE is een elektrische auto zonder compromissen. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. Ontspannen rijden in een optimale zithouding: daarvoor zorgen de comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en neerklapbare achterbank.
Voor het overzicht tijdens iedere rit is deze Renault ZOE voorzien van een gemakkelijk afleesbaar digitaal dashboard. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de parkeerhulp met achteruitrijcamera. Het Bose audiosysteem maakt z'n reputatie waar: perfecte muziekweergave onder alle omstandigheden! Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, Bose-audioinstallatie, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot, DAB ontvangst en regensensor.
Zoals u mag verwachten van deze Renault ZOE is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wanneer u onbedoeld buiten uw rijstrook terechtkomt, geeft lane assist een waarschuwingssignaal. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Renault ZOE als zich een noodsituatie voordoet. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Elektrisch rijden is een verademing. Eén belletje is genoeg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.