Renault ZOE R110 Limited 41 kWh ex Accu

€ 12.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.211 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Renault ZOE R110 Limited 41 kWh ex Accu


€ 12.900,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.211 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HARTOG Autostudio
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Simon Stevinstraat 15
Postcode 4004 JV
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 763763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hartogstudio.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2019

Technische informatie
Koppel: 225 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 300 km
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Accu: 41 kWh
Accu laden: 22 kW, compleet vol in 0 uur en 40 minuten

Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 173 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.954 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):

- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken 
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):

- Nieuwe APK
- Olie servicebeurt incl. filter
- 3 maanden garantie
- Schoonmaken


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 3 maanden garantie (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):

- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- 6 maanden garantie
- Schoonmaken


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Renault ZOE, Origineel Nederlands, Volledig Elektrisch, Automaat, Achteruitrijcamera, Navigatie, Bluetooth audio + telefoon, Parkeersensoren achter, LED dagrijverlichting, Elektrisch inklapbare spiegels, Keyless entry + keyless start, Cruise control, Climate control, 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie