Renault ZOE R110 Limited 41 kWh | Cruise control | Parkeersensor achter Koop Accu

€ 13.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.144 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Renault ZOE R110 Limited 41 kWh | Cruise control | Parkeersensor achter Koop Accu


€ 13.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.144 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2018 - dec. 2019

Technische informatie
Koppel: 225 Nm

Aandrijving
Actieradius: 300 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.954 kg

Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 169 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 51 minuten
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 189 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 225 km
Ingeschat verbruik: 20.11 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 223 km
Actieradius praktijk winter: 192 km
Verbruik praktijk zomer: 20.94 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.08 kWh/100km

Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Renault ZOE op te laden. De techniek van deze auto is radicaal anders dan u gewend bent. U rijdt zacht zoemend naar uw bestemming, de actieradius van de accu's is ruimschoots voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. Verder is de Renault uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en neerklapbare achterbank.

Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het full map navigatiesysteem! De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Met DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry en lederen stuur is deze Renault helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Ook een elektrische auto bewijst zichzelf het beste met een proefrit. Neem contact op en we maken meteen een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-754020. Of st

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie