Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.098 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 9.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.098 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - mrt. 2018
Technische informatie
Vermogen: 68 kW (92 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 403 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 132 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:24
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 281 km
Actieradius praktijk winter: 233 km
Verbruik praktijk zomer: 20.95 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.29 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. Deze dealeronderhouden Renault ZOE is van het bouwjaar 2017 en heeft 96098 kilometer op de teller staan. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, donker getint glas achter en neerklapbare achterbank.
Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Het full map navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, keyless entry en lederen stuur als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault ZOE samen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Zullen we 'm even voor u klaarzetten? Neem nu contact op voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-7
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.