Bouwjaar | 04-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rotim Bedrijfswagens |
Contactpersoon | J. Pronk |
Adres | Gouwzeestraat 2 |
Postcode | 1382 KD |
Plaats | Weesp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotimbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2013 - okt. 2016
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 210 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 57 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 147 km
Actieradius praktijk winter: 121 km
Verbruik praktijk zomer: 20.27 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.48 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 163 kWh/100km
leuke goed rijdende auto met huur accu van Renault Nederland, (kosten ongeveer €70,00 per maand) actieradius van deze auto is ongeveer 90 km.
prijs €4250,00 u kunt hier €2000,00 subsidie op aanvragen. inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
Rotimbedrijfswagens is gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van lichte bedrijfswagens t.w.
citroen berlingo,jumpy,jumper,dodge ram van,fiat,ducato,scudo,doblo,ford, transit,connect,courier, cool edition,mercedes sprinter vito mb 80 mb 100 mitsubishi canter l200 l300 l400 nissan vannete cabstar opel vivaro movano peugeot expert boxer partner renault master trafic mascot kangoo express seat inca toyota hyace volkswagen transporter caddy iveco daily hyundai h100 h200 h350 kipper kraan meubelbak laadklep glasresteel lang hoog maxi hiab
kiepbak kiepper enkelcabine dubbelcabine bestelwagen personenbus pick up laadbak bestelauto gesloten bestel rolstoelvervoer.INRUIL VAN UW OUDE AUTO IS BIJ ONS OOK MOGELIJK !
KIJK OOK VOOR FINANCIAL LEASE MOGELIJKHEDEN OP ONZE WEBSITE.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.